WARSZTATY

"Zdobywaj klientów żeby móc prowadzić dochodowy biznes fotograficzny bez kręcenia się w kółko".

PO DWUDNIOWYCH WARSZTATACH Z TRZEMA PROWADZĄCYMI:

– będziesz wiedzieć kto jest Twoim klientem

– zaplanujesz strategię działania

– zbudujesz portfolio, które będzie zachwycać

– stworzysz strukturę strony www, która sprzedaje na automacie

VIDEO-ZAPROSZENIE NA WARSZTATY W BACÓWCE

Prowadzisz małą firmę fotograficzną?
Pracujesz sama i na Twoich barkach jest wszystko: wyszukiwanie klientów, ich obsługa, sesja zdjęciowa, obróbka, reklama i wszystko pomiędzy?

  • Lubisz to, ale czasem Cię to wszystko przytłacza, bo wydaje Ci się, że musisz być wszędzie a Twoje działania nie przynoszą efektów.
  • Starasz się być na bieżąco ze wszystkim nowinkami związanymi z social mediami, ale wydaje Ci się, że to nie działa.
  • Masz wrażenie, że kręcisz się w kółko i cały czas coś robisz; publikujesz zdjęcia, drukujesz ulotki, piszesz, ale ciągle masz mało klientów…

Czy zauważyłaś u siebie podobne problemy?

W dobie nasycenia rynku fotografami wrzucanie samych zdjęć na social media nie działa tak jakbyśmy chcieli. Jeżeli nie wiesz kto jest Twoim klientem i o jakich zdjęciach marzy to możesz nie spełnić jego oczekiwań. Poza tym same zdjęcia to za mało.

Witaj w klubie. Tak działa na początku większość fotografów. Wrzucasz jakieś zdjęcia na IG czy FB i do tego podpis: Oto słodki Franek. Cudowna Marysia itp. Rozczarujemy Cię – to już nie działa. Musisz zaplanować swoje działania krok po kroku.

Nie znając klienta, nie wiesz kto to dokładnie jest, ile mam lat, gdzie bywa czy co lubi. Jeśli nie posiadasz tej wiedzy to jak możesz znać jego potrzeby i świadczyć mu usługi? Jeśli piszesz ogólnie do wszystkich – to piszesz do nikogo. Bądź konkretna.

Wydaje Ci się, że masz dobrą stronę, bo podobne widziałaś u innych fotografów. Wrzucisz czasem jakąś sesję, parę zdjęć na social media i liczysz na to, że klienci Cię znajdą. Ale jak ich nie było – tak nie ma ich dalej. I wracamy do podstaw czyli znajomości klienta i w sumie to czytania mu w myślach. Musisz znać go dobrze, aby wiedzieć czym byłby zainteresowany, co chciałaby przeczytać, jakie ma wątpliwości, jak TY możesz mu pomóc.

Podpatrzyłaś coś u konkurencji i próbujesz zastosować u siebie, ale niestety nie przynosi Ci to efektów. No ale czemu? U niej działa… A czemu nie działa u Ciebie? Bo być może jej klient nie jest Twoim klientem. I znowu cała ta wykonana praca nie przyniosła efektów…

NASZE ROZWIĄZANIE

A gdybyśmy powiedziały Ci, że jest SPOSÓB NA regularny dopływ klienta.
czy chcesz się dowiedzieć jak to zrobić?

Wyobraź sobie, że wiesz dokładnie kto jest Twoim klientem. Dzięki tej wiedzy zwracasz się konkretnie do niego, wiesz jakie są jego potrzeby i o czym marzy. Mając tą wiedzę tworzysz usługę i produkt, który on chce kupić. Tworzysz plan i strategię marketingową, która pozwala Ci na świadome i celowe działanie. Przestajesz działać po omacku i wyrywkowo, a zamiast tego realizujesz cele z większa świadomością i pewnością siebie. Widzisz efekty w postaci większej ilości zapytań o sesję i płacących klientów.

PRZYJDŹ NA WARSZTATY I ZACZNIJ ŚWIADOMIE PLANOWAĆ SWOJE DZIAŁANIA.

Na tych trwających dwa i pół dnia warsztatach w Bacówce Marcówka (ok. godzina jazdy od Krakowa) zdobędziesz wiedzę jak zacząć świadomie planować swoje działania, aby pasję przekształcić w dochodowy biznes. Dowiesz się jak określić swojego klienta, przeprowadzić badanie rynku i sprawdzić jego potrzeby, jak zaplanować swoją strategię marketingową. następnie na podstawie tego określisz o jakich zdjęciach marzy Twój klient i zaczniesz świadomie budować lub zmieniać swoje portfolio. Następnie mając zdjęcia i znając potrzeby klienta dowiesz jak zaprojektować dobrą stronę fotograficzną, która nie tylko dobrze prezentuje Twoje zdjęcia, ale pomaga w procesie sprzedaży.

NASZE ROZWIĄZANIE

czego dowiesz się na warsztatach?

Trzy tematy przewodnie

STRATEGIA TWOJEGO BIZNESU

  • Policzysz swój biznes: jakie powinnaś wyznaczyć cele finansowe, aby zarabiać nie tylko na waciki i na koszty i jak to przeliczyć na ofertę.

  • Opracujesz profil klienta: określisz kto nim jest, jak do niego dotrzeć i w jaki sposób się z nim komunikować.

  • Opracujesz plan badań Twojej grupy docelowej i dowiesz się jak korzystać z uzyskanej wiedzy.

  • Opracujesz swój ekosystem i ścieżkę klienta: gdzie chcesz być i jak prowadzić swojego klienta od poznania do zakupu.

PORTFOLIO I OBSŁUGA KLIENTA

  • Znając klienta zbudujesz portfolio, któremu Twój klient nie będzie się w stanie oprzeć.

  • Poznasz strategie budowania portfolio bez poczucia “pracy za darmo” i wybierzesz najlepszą strategię dla siebie.

  • Świadomie urozmaicisz swoje portfolio dzięki zdjęciom w plenerze pod okiem 3 instruktorów.

  • Dowiesz się jak powinna wyglądać obsługa klienta typu Premium.

STRONA WWW JAKO TWOJE NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  • Dowiesz się dlaczego to tak ważne, aby mieć własną stronę internetową, mimo prężnych mediów społecznościowych.

  • Przygotujesz się do budowy nowej strony lub podamy wskazówki jak ulepszysz już istniejącą.

  • Zrozumiesz na czym polega budowanie strony internetowej i zdecydujesz czy sama podejmiesz się jej budowy czy skorzystasz z pomocy profesjonalisty.

  • Dowiesz się czego potrzebujesz, aby Twoja strona pomagała sprzedawać, a nie tylko prezentować Twoje portfolio.

strategia twojego biznesu

1. Na początek zrobimy avatar klienta czy też tzw. personę klienta. Określimy dokładnie kim jest, w jakim jest wieku, jakie ma wykształcenie, co lubi, czego pragnie o czym marzy. To pozwoli Ci dokładnie go poznać. Wiedząc czego potrzebuje będziesz umiała komunikować się z nim/nią, aby zapewnić jej jak najlepsze doświadczenie i usługę.

 

2. Określenie Twojego idealnego klienta to za mało. Najlepiej zrobić z nim wywiad lub przeprowadzić parę rozmów, aby jeszcze lepiej go poznać. Na warsztatach dowiesz się o co konkretnie pytać. mając odpowiedzi będziesz mogła przeanalizować wyniki i dowiesz się co z tym dalej możesz zrobić i jak to wykorzystać.

 

3. Popracujesz z pieniędzmi tzn. dowiesz się jak wyceniać usługi, aby prowadzić dochodowy biznes. Jest tu parę czynników, które musisz wziąć pod uwagę, nie tylko koszt odbitek, podatku czy VAT-u.

 

4. Stworzysz ekosystem czyli świadomą drogę jaką przechodzi Twój klient w zależności od etapu na którym się znajduje. Czy dopiero poznał twoją markę, czy też już ją zna. To tworzenie zupełnie innych treści.

PORTFOLIO I OBSŁUGA KLIENTA

W pierwszej części określiłaś swojego klienta: kim jest, czym się interesuje, gdzie przebywa w sieci i w realu. Wiesz jakie ma marzenia i czego pragnie. Teraz pora wykorzystać tą wiedzę do zbudowania portfolio, które:

1. Przyciągnie Twojego klienta

2. Odpowie na jego potrzebę

– Jakich zdjęć szuka Twój idealny klient


– 3 konkretne sposoby na zbudowanie portfolio lub wzbogacenie portfolio, które już masz: – będziemy mówić o tym, jak przygotować umowę , co oferować osobom, które zgłoszą się jako Twoi modele, jak przeprowadzić sesję, aby wykorzystać maksymalnie czas i możliwości. Odpowiemy na pytanie czy na portfolio możesz zarobić, czy musisz oferować zdjęcia za darmo? Czy możesz zarabiać budując portfolio mając np. 1 sesję za sobą.



– Wspólne zdjęcia w plenerze. Po teorii przyjdzie czas na praktykę, podczas której będziesz mogła wzbogacić swoje portfolio o konkretne ujęcia i zobaczyć jak maksymalnie wykorzystać czas na działanie zgodnie ze swoim planem i potrzebą.


– Obsługa klienta, czyli jak przygotować klienta do sesji, jak skutecznie komunikować się z nim. Jak budować relacje i spełniać potrzeby klienta, tak, żeby był zadowolony z sesji i polecał Cię znajomym. Proces ”obsługi” klienta premium nie kończy się na zrobieniu zdjęć.


– Automatyzowanie całego procesu obsługi i sprzedaży. Jak możesz sobie pomóc, aby nie robić w kółko to samo, tylko działać bardziej schematycznie, co pozwoli Ci na lepszą obsługę klienta.

STRONA WWW JAKO TWOJE NARZĘDZIE MARKETINGOWE

 

Kiedy już jasno określiłaś swojego klienta oraz jego potrzeby, masz już zbudowane portfolio lub jesteś w trakcie jego tworzenia nadszedł czas na rozpoczęcie prac nad Twoją stroną internetową, która nie tylko będzie prezentowała Twoje portfolio, ale przede wszystkim będzie Twoim idealnym narzędziem marketingowym.

 

1. Zaczniemy od środowiska czyli miejsca gdzie znajdzie się Twoja strona internetowa. Wprowadzę Was do zagadnień związanych z domena i serwerem. Na co powinnaś zwrócić uwagę decydując się na firmę hostingową z którą przecież będziesz związana na lata.

 

2. Dowiesz się czym jest CMS, jak będziesz go używać zarządzając już swoją gotową stroną internetową. Poznasz jego funkcje i możliwości. Ułatwi Ci to podjęcie decyzji czy stronę zbudujesz sama czy skorzystasz z pomocy firmy zewnętrznej.

 

3. Dowiesz się jak budować ścieżkę klienta na stronie internetowej, tak aby była ona skuteczna i przynosiła Ci zamówienia na produkty które oferujesz. Stworzysz strukturę swojej strony internetowej, wykorzystasz elementy „call to action”

 

4. Omówimy podstronę O MNIE, gdyż jest to zazwyczaj najtrudniejsza część przez którą musisz przejść. Dowiesz się jak stworzyć idealną treść, która powinna się tam znaleźć. Dowiesz się również, jakie ważne elementy powinny być częścią tej podstrony, aby zbudować relację z klientem oraz wzbudzić zaufanie do usług jakie oferujesz.

 

5. SEO czyli optymalizacja Twojej strony internetowej. Planując strukturę swojej strony internetowej uwzględnisz elementy, które będą miały wpływ na uzyskanie wysokich pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google, a co za tym idzie łatwe odnalezienie jej przez Twojego klienta.

3 MODUŁY - 3 PROWADZĄCE

program warsztatów

16.07.2021 – piątek

16:00 – zakwaterowanie
16:45-17.00 – przywitanie i rozpoczęcie warsztatów
17:00-19.00 – Liczenie biznesu – Iza Faber
19.15 – kolacja i wolny czas

 

17.07.2021 – sobota
9.00 – śniadanie
9.30 – 11.00 – klient i badania – Iza Faber
11.00 – 11.30 – przerwa kawowa
11.30 – 13.00 – ekosystem – Iza Faber
13.15 – obiad
14.00 – 15.30 – budowa portfolio i obsługa klienta cz. 1 – Krystyna Sudoł
15.30 – 16.00 – przerwa kawowa
16.00-17.30 – obsługa klienta cz. 2 i automatyzacja obsługi klienta – Krystyna Sudoł
17.40 – 19.40 – plener fotograficzny – Krystyna Sudoł
20.00 – kolacja i czas wolny

 

18.07.2021 – niedziela
8.30 – śniadanie
9.00 – 10.30 – Hosting, serwer domena. System CMS jaki wybrać – Dominika Sowa
10.30 – 10.45 – przerwa kawowa
10.45 – 12.15 – Skuteczna strona cz.1 – Dominika Sowa
12.15 – 13.00 – obiad
13.00 – 15.00 – Skuteczna strona cz. 2, SEO – Dominika Sowa
15.00 – wręczenie dyplomów i pożegnanie z uczestnikami warsztatów

BONUSY

Podczas warsztatów otrzymasz karty pracy

  • schemat wyceny
  • avatar klienta
  • badanie rynku i analiza badania
  • przykładowa umowa na sesje dotyczące portfolio
  • ważne punkty na które należy zwrócic uwagę przygotowując umowę dla klienta
  • schemat pracy z klientem i “proces” jego obsługi 
  • schemat tworzenia podstrony O MNIE
  • schemat strony internetowej opartej o ścieżkę klienta

prowadzący

Poznaj nas.

Jesteśmy trzema aktywnie działającymi fotografkami z doświadczeniem szkoleniowym.

Każda z nas jednak skupia się na innym obszarze budowania biznesu.

IZA FABER

Moją misją jest przyprowadzać ludzi do spełnienia zawodowego, aby w pełni wykorzystywali swoje naturalne talenty i budowali dobry biznes, który jest źródłem satysfakcji na każdym poziomie.

Pracuję jako mentor i z klientami buduję marki osobiste oraz przekładam je na wizerunek przy użyciu fotografii.

Łączę doświadczenie i wykształcenie marketingowca i fotografa.

Krystyna Sudoł

Pomagam mamom uwiecznić ich wspólne chwile z dziećmi zanim wyrosną z ich ramion i pójdą dalej w świat. Zatrzymuje tą wyjątkową więź na fotografiach.

Od lat prowadzę własną działalność fotograficzną i szkolę innych fotografów pomagając im spełniać marzenia o pracy z pasją.

Z wykształcenia nauczyciel, z pasji i zamiłowana fotograf.

dominika sowa

Kiedy fotografuję zawsze jestem sobą, nie tworzę rzeczywistości innej niż jest. Bliskość lasu nie jest dla mnie bez znaczenia. To tutaj powstaje większość sesji jakie można oglądać w moich galeriach.

W pracy łącze fotografię i umiejętności graficzne oraz informatyczne wspierając twórców w projektowaniu stron internetowych.

Doświadczenie sprawia, że doskonale wiem jak powinna być stworzona skuteczna strona fotografa.

„Dziewczyny robią fantastyczną robotę… wszystko przemyślane i zorganizowane w najdrobniejszych szczegółach… tworząc niesamowitą atmosferę sprawiają, że chce się do nich wracać… z niecierpliwością czekam na kolejne warsztaty 😁”

Katarzyna Hajdyła

OPCJONALNY PODTYTUŁ

co dadzą ci te warsztaty

Udział w warsztatach da Ci wiedzę na temat

znajomości klienta

Wyobraź teraz sobie, że po warsztatach dokładnie wiesz kim jest Twój klient, co robi, czym się interesuje, czego potrzebuje (określenie mama dziecka przedszkolnego to zdecydowanie za mało).

Jego potrzeb

Znając swojego klienta zapewnisz mu informacje, których potrzebuje, aby skorzystać z Twojej usługi.

ścieżki klienta

Świadomie będziesz kierować jego krokami. Dasz się poznać jako ekspert w swojej dziedzinie, który wie o czym mówi - I co więcej, mówi z sensem o tym, czego twoim klienci potrzebują.

jak budować portfolio

Mając tą wiedzę będziesz budować zapierające dech portfolio, po którego zobaczeniu klient stwierdzi, że też chce takie zdjęcia.

budowy skutecznej strony www

Dzięki zrozumieniu klienta i jego potrzeb wiesz już jakie treści utworzyć, aby przyciągnąć go I ZATRZYMAĆ na stronie. Nie będziesz martwić się co tu znów wrzucić na social media tylko strategicznie przygotujesz treści, które zainteresują Twojego odbiorcę.

strategi marketingowej

A wszystko to będziesz robić z łatwością, bez kręcenia się w kółko i próbowania raz tego a raz tamtego. Wyobraź sobie, że możesz działać celowo, konkretnie i ze swobodą.

CENA WARSZTATÓW

Termin warsztatów: 16-18 lipca 2021

Miejsce warsztatów: Bacówka u Harnasia w Marcówce/k.Wadowic

reguarna cena warsztatów

2690 zł

Jeśli masz pytania, tu znajdziesz odpowiedzi

Tak, jak najbardziej. Cena uwzględnia dwa noclegi i posiłki główne oraz przerwy kawowe.

Tak, prosimy o zgłoszenie przed warsztatami.

Jak najbardziej, jeśli będą wolne miejsca w Bacówce. Koszty dodatkowe pokrywa uczestnik.

Każdy uczestnik może zabrać ze sobą aparat, gdyż częścią warsztatów jest plener fotograficzny.

Będziemy czekać na okienko z dobrą pogodą.

Tak, po warsztatach uruchomimy grupę wsparcia na facebooku.

komu warsztaty mogą pomóc

Te warsztaty są dla Ciebie jeśli jesteś:

początkującym fotografem, który dopiero rozpoczynają swoją działalność na rynku.
działającym już od jakiegoś czasu fotografem, który ma problem ze zdobywaniem klienta.
fotografem, który chce budować systemy i strategie, aby działać świadomie i skutecznie.

.

Jak Ci pomożemy

Przeprowadzimy Cię z punktu A do B, gdzie A jest sytuacją obecna, a B miejscem, gdzie:

  • wiesz ile chcesz zarabiać i na czym
  • znasz swojego klienta i masz pomysł jak do niego docierać
  • potrafisz komunikować się skutecznie
  • Twoja oferta i portfolio to dokładnie to, czego pragnie Twój klient
  • Twoja strona www jest skutecznym narzędziem prezentującym ofertę i przeprowadzającym klienta do zakupu

A wszystko to będziesz robić z łatwością, bez kręcenia się w kółko i testowania pojedynczych taktyk. Wyobraź sobie, że możesz działać celowo, konkretnie I ze swobodą, że wiesz co robisz i dlaczego to robisz.

© 2021 KAD.r Warsztaty Fotograficzne z Pasją | Kontakt